معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

آزمون غیرحضوری انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ۲۴ خرداد برگزار می شود

آزمون از طریق گوشی همراه برگزار می شود و لازم است یک هزار و ۹۳ داوطلب قبل از برگزاری آزمون، از وجود اینترنت گوشی خود اطمینان حاصل کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری آزمون غیرحضوری انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای یک هزار و ۹۳ داوطلب در ۲۴ خردادماه سال جاری در سامانه ltms خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، محمد قویدل با بیان اینکه برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران به صورت غیر حضوری برگزار می شود، اظهار داشت: این آزمون در تاریخ ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ در سامانه ltms برگزار می شود و داوطلبین می توانند جهت مشاهده ساعت و منابع آزمون با ” نام کاربری ” و “رمز عبور” خود وارد سامانه ltms شده و از درگاه انتخاب و انتصاب مدیران، قسمت ورود به کلاس مجازی، ساعت دقیق آزمون و همچنین محتوای مربوطه را مشاهده و دانلود کنند.

وی افزود: آزمون از طریق گوشی همراه برگزار می شود و لازم است یک هزار و ۹۳ داوطلب قبل از برگزاری آزمون، از وجود اینترنت گوشی خود اطمینان حاصل کنند.

به گفته قویدل، داوطلبین برای انجام آزمون باید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه ltms شوند. سپس در سمت راست سامانه تغییر رمز، شماره گوشی همراه خود را وارد نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: جهت جلوگیری از بروز اختلال در سامانه ltms، کارشناسان ضمن خدمت از انجام هر نوع آزمونی در روز ۲۴ خرداد ماه سال جاری در سامانه مذکور خود داری نمایند.