آزمون مجازی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، گفت: آزمون مجازی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با شرکت حدود ۳۰ هزار تن برگزار شد

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، کچوئیان از برگزاری آزمون جامع گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با جامعه آماری حدود ۳۰ هزار نفر در دو زمان متفاوت سخن گفت و با اشاره به باز بودن سایت آزمون از ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز افزود: این آزمون از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۰ دقیقه ادامه داشت.

کچوئیان، برگزاری آزمون را با رعایت کلیه استانداردها و با کم ترین مشکل توصیف و خاطر نشان کرد: این آزمون طی دو زمان متفاوت بین ساعات ۹ تا ۱۰:۳۰ دقیقه صبح و ۱۰:۴۰ تا ۱۲:۱۰ دقیقه امروز برای دو گروه متفاوت برگزار شد.

وی، گروه های ۲۲ گانه آزمون را شامل دبیران مقطع متوسطه، آموزش کودکان با نیازهای ویژه، مشاوره، تربیت بدنی، مراقبان سلامت و بهداشت و مربیان امور تربیتی به عنوان شرکت کنندگان در زمان نخست و مشمولان رشته آموزش ابتدایی را شرکت کنندگان در زمان دوم دانست و گفت: همه افراد مشمول آزمون در دو زمان مشخص هر کدام با در اختیار داشتن مدت زمان ۹۰ دقیقه پاسخگوی ۴۰ سوال چهار گزینه ای بودند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، حد نصاب نمره قبولی شرکت کنندگان در آزمون را عدد ۶۵ درصد ذکر و با اشاره به شرکت تعداد یک هزار و یک نفر از مشمولان آزمون گروه نخست برگزار شده ۲۲ مرداد در آزمون صبح امروز به عنوان آزمون جبرانی، تصریح کرد: افرادی که نتوانند نمره لازم را برای گذر موفق از آزمون کسب کنند می توانند با گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون فصل پاییز به عنوان آزمون جبرانی، شرکت کنند.

این مقام مسؤول، همچنین خطاب به آن تعداد افراد مشمول که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون صبح امروز نشدند، خاطر نشان کرد: این افراد هم می توانند با گروه دوم در آزمون پاییز شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، استاد دانشگاه، با قدردانی از همکاری کلیه شرکت کنندگان در آزمون در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون جامع، تصریح کرد: نتایج تا پایان هفته جاری برای آگاهی عموم شرکت کنندگان از طریق سامانه آزمون دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه، همچنین در خصوص اعتراض احتمالی برخی از مشمولان نسبت به نتایج آزمون، افزود: بعد از اعلام نتایج زمانی مشخص برای ثبت اعتراض این افراد در سامانه مربوطه اختصاص خواهد یافت.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر خودداری افراد مشمول آزمون از برقراری هر گونه تماس تلفنی با سازمان مرکزی و یا ارسال پیام برای مدیران دانشگاه تصریح کرد: هیچ یک از واحدهای سازمان پس از آزمون، پاسخگوی تلفن ها و یا پیام های تلفنی افراد نخواهند بود.

کچوئیان، در پایان با قدردانی از رئیس دانشگاه فرهنگیان و کلیه دست اندرکاران برگزار کننده آزمون های دانشگاه فعالیت کارکنان معاونت های آموزش و تحصیلات تکمیلی، فرهنگی و طرح و برنامه و توسعه منابع، حوزه های فنی مرکز هوشمندسازی، ریاست، حراست، روابط عمومی، رفاه و پشتیبانی، نظارت و مرکز سنجش دانشگاه را قابل تحسین خواند و گفت: همت و تعهد همه همکاران و فعالان این مجموعه علمی و آموزشی با جلب رضایتمندی اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان در آزمون برای استخدام در آموزش و پرورش برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات این مجموعه به ثبت رساند.

گفتنی است: مدیران کل نظارت و تعالی سازمانی، پشتیبانی، سرپرست مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای و همچنین جمعی از مسوؤلان واحدهای حراست، معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، آموزشی و تحصیلات تکمیلی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از حاضران ناظر در محل مرکز هوشمندسازی دانشگاه به منظور برگزاری آزمون بودند.