آغاز تجهیز ۵۰۰ تاکسی در بندرعباس به کارتخوان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از انعقاد تفاهم نامه این سازمان با صندوق کارافرینی امید به منظور پرداخت تسهیلات ویژه به تاکسیرانان به جهت مجهز شدن تاکسی های درون شهری به دستگاه کارتخوان خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، حسین اخلاقی با اشاره به ضرورت تلاش برای سلامت شهروندان و رانندگان، عنوان کرد: به منظور ارتقای سطح پرداخت الکترونیکی در دوران شیوع کرونا نام نویسی رانندگان جهت اعطای تسهیلات با شرایط ویژه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات در چند مرحله است که مرحله نخست ۵۰۰ راننده تاکسی جهت معرفی به صندوق کارآفرینی استان هرمزگان نام نویسی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به حمایت از رانندگان تاکسی و همچنین حفظ سلامت شهروندان در زمان شیوع بیماری کرونا خاطر نشان کرد: اعطای این تسهیلات با شرایط استثنایی و اخذ سود ۴ درصد و همچنین بازپرداخت ۳۶ ماهه انجام می‌شود.

اخلاقی در ادامه تاکید کرد: در صورت استفاده از دستگاه کارتخوان و افزایش تراکنش و گردش مالی رانندگان تاکسی می‌توانند از صندوق کارآفرینی امید وام های کم‌بهره دیگری نیز دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی در تمامی خطوط می‌توانند جهت بهره مندی از این تسهیلات و دریافت دستگاه کارتخوان، جهت نام نویسی هر چه سریعتر به واحد بازرسی واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.