آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۱ از فردا

متقاضیان‌ ثبت‌‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و هم‌چنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد می‌توانند از فردا برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از فارس، متقاضیان‌ ثبت‌‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده یعنی از ۱۰ تا ۲۰ بهمن‌ماه موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده‌اند یا به هر دلیل دیگری نتوانستند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند، می‌توانند در مهلت مجدد یعنی از فردا یک شنبه اول اسفندماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، داوطلبان می‌توانند از اول تا روز چهارشنبه ۴ اسفندماه منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کند.