مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون معلمان از عید سعید غدیر

مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق توافق مسؤولان وزارت بهداشت، واکسیناسیون یک میلیون و ۲۰۰ هزار معلم از عید سعید غدیر با واکسن ایرانی کُوو ایران برکت آغاز می‌شود

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان واکسیناسیون معلمان اظهار کرد: طبق توافق مسؤولان وزارت بهداشت، واکسیناسیون یک میلیون و ۲۰۰ هزار معمم از عید سعید غدیر با واکسن ایرانی کُوو ایران برکت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون معلمان در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با نوبت‌دهی از طریق سامانه وزارت بهداشت و در مراکز تجمیعی و در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر با نوبت دهی ادارات آموزش و پرورش و در مکان‌های وابسته به این وزارتخانه انجام خواهد شد.

محسن‌بیگی با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان غیررسمی، رانندگان سرویس مدارس و دُز دوم واکسیناسیون معلم، در شهریور انجام می‌شود.

به گزارش فارس، حسین صادقی معاون امور رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش در خصوص زمان واکسیناسیون معلمان و رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان مطابق وعده پیشین وزارت بهداشت، در مردادماه انجام خواهد شد و در مرحله بعدی یعنی در شهریورماه، واکسیناسیون رانندگان سرویس انجام خواهد گرفت.