معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

آغاز کلاس‌های جبرانی تابستانه در هرمزگان از ۲۳ تیرماه

برای جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان نیاز به برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان است که با برنامه ریزی هدفمند امکان این مهم فراهم شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای جبران عقب ماندگی تحصیلی ناشی از بیماری کرونا، از ۲۳ تیرماه برای دانش آموزان دارای افت تحصیلی کلاس جبرانی برگزار می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز؛ حوریه حاجی زاده با بیان این که در شرایط کرونایی، آموزش‌ها به روش مجازی ارائه شده است، افزود: برخی از دانش آموزان فاقد دسترسی به تجهیزات آموزشی بوده و یا بستر مناسب برای استفاده از آموزش مجازی نداشته اند.

وی گفت: برای جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان نیاز به برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان است که با برنامه ریزی هدفمند امکان این مهم فراهم شده است.

معاون آموزش ابتدایی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: تفاهم نامه‌ای بین معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی منعقد شده است تا از ظرفیت و توان دانشجو معلمان بسیجی جهت جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان به صورت رایگان استفاده شود.

حاجی زاده افزود: تاکنون ۴۶ نفر برای همکاری در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.