آیا سفر هوایی از مقصد بندرعباس و قشم به دوحه وجود دارد؟

دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان هرمزگان گفت: تاکنون سفرهای هوایی به مفصد دوحه از بندرعباس و قشم برای جام جهانی در برنامه پروازی گنجانده نشده است.

به گزارش تیلا نیوز، علی حیدری در گفت و گو با ایسنا، افزود:در حال حاضر پروازهای کمی را به قطر داریم و به دلیل اینکه افراد زیادی بلیط بازی‌های جام‌جهانی را نداشته اند، استقبال گسترده‌ای تا به امروزاز این پرواز ها انجام نشده است.

وی با بیان اینکه هیچ سفر دریایی از بندرعباس و قشم تاکنون به قطر برنامه‌ریزی قطعی نشده است، عنوان کرد: سفرهای هوایی به مفصد دوحه از بندرعباس و قشم برای جام‌جهانی نیز تاکنون نیز در برنامه گنجانده نشده و آن هم می‌توان دلیلش را در استقبال کم مردم هرمزگان از خرید بلیط جام‌جهانی دانست.

حیدری با اشاره به اینکه در این مدت تقریبا ۱۰۰ مسافر از بندرعباس در مسیر هوایی به مقصد دوحه برای دیدن جام‌جهانی نیز داشته ایم که تعداد کمی است، عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک ترین مبدا که پرواز های قطر در آن وجود دارد، لار یا شیراز است.

دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان هرمزگان با بیان اینکه از مقاصد تهران، شیراز و لار برای سفر به دوحه برنامه‌ریزی شده و باید ببینیم از مسیر کیش هم این پرواز دایر خواهد شد یا خیر