شهردار بندرعباس خبر داد؛

اتوبوس‌های درون شهری بندرعباس در هفته اول مهر ماه برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان است

شهردار بندرعباس عنوان کرد: دانشجویان و دانش آموزان از هر نقطه و ایستگاهی در شهر بندرعباس میتوانند از اتوبوسهای شهری به صورت رایگان استفاده نمایند.

به گزارش تیلا نیوز، مهدی نوبانی با اعلام این خبر که شور و شوق دانش آموزان برای حضور در کلاسهای درس بعد از دو سال وقفه امسال حال و هوای دیگری دارد عنوان کرد: هم‌زمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر میهن عزیزمان ایران اسلامی از تاریخ ۳۱ شهریور ماه که آغازین روز هفته دفاع مقدس هم می‌باشد به مدت یک هفته ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس خدمات رایگان به دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح مدیریت زمان روان سازی ترافیک و کاهش استفاده از خودروهای شخصی در هفته اول سال تحصیلی می‌باشد.

نوبانی با اشاره به اهمیت استفاده مردم از حمل و نقل عمومی درون شهری افزود: دانشجویان و دانش آموزان از هر نقطه و ایستگاهی در شهر بندرعباس می‌توانند از اتوبوسهای شهری به صورت رایگان استفاده نمایند وفرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی زمانی نهادینه خواهد شد که شرایط خدمات رسانی از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار باشد که تلاش ما برای کاهش زمان معطلی شهروندان در ایستگاها و استفاده بهینه از اتوبوسها همچنان ادامه دارد و قطعا با عدم استفاده از خودروهای شخصی ترافیک در شهر روان و آلودگی هوای کمتری را شاهد خواهیم بود.