اتوبوس های شهرداری بندرعباس به منطقه آزاد اروند اعزام شدند

شهردار بندرعباس عنوان کرد: اتوبوس های درون شهری شهرداری بندرعباس جهت خدمات دهی به زائرین اربعین به مرز شلمچه در منطقه آزاد اروند اعزام شدند.

به گزارش تیلا نیوز، مهدی نوبانی در تشریح این خبر، گفت: در راستای همکاری سازمانها و نهادها در ایام اربعین حسینی و خدمات دهی به زائران اتوبوسهای شهرداری بندرعباس به مرز شلمچه اعزام شدند.

شهردار بندرعباس پیاده روی و حرکت زائران اربعین را یکی از بزرگترین اجتماعات دنیا عنوان کرد و افزود :خیل مشتاقان و عاشقان امام حسین در این ایام موجی از ایمان و ارادت را به همراه دارند و این قدرت عشق به امام حسین و اهل بیت است که از سراسر دنیا مردم برای زیارت امام به کربلا می روند.

نوبانی خاطر نشان کرد:به یاری خداوند در دو مرحله اعزام اتوبوس ها انجام می شود و کاروان مرحله اول در روز جمعه پس از بدرقه به مرز شلمچه اعزام شدند و روز یکشنبه مرحله دوم با برنامه ریزی به عمل آمده عازم منطقه خواهند شد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: مسیر سرویس دهی این اتوبوس‌ها از شهرهای آبادان و خرمشهر تا مرز شلمچه می باشد که تیم ها و گروه‌های نظارتی و تدارکاتی برای هماهنگی های لازم به منطقه مرزی شلمچه در خرمشهر اعزام شده اند.