نماینده غرب هرمزگان در مجلس خواستار شد؛

اختصاص اعتبارات ضربتی برای ساماندهی پایین دست سد بردول پارسیان

نماینده مردم غرب هرمزگان در تماس‌های جداگانه‌ای با معاون رییس‌جمهور و وزرای نیرو و کشور ضمن یادآوری خسارات وارد شده به پارسیان، فرامرزان و کوهیج، خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای ساماندهی دیواره رودخانه‌ها در این مناطق و احداث دیواره محافظتی شد.

به گزارش تیلا نیوز، احمد جباری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خسارات وارد شده به سه منطقه پارسیان، کوهیج و فرامرزان بستک در پی سیل اخیر، از تماس با معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور به منظور توجه به آسیب‌های وارد شده به این مناطق خبر داد.

وی افزود: ایجاد دیواره حفاظتی برای رودخانه پایین دست سد بردول از جمله تاکیدات مسئولان کشور پس از هر بار سرازیر شدن سیلاب ناشی از سرریز سد بردول به شهر پارسیان و روستاهای مجاور است اما ترک فعل‌های صورت گرفته در این باره سبب خسارت مجدد به مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مسئولان منطقه‌ای در توجه به پارسیان پس از وقوع سیل، ضعیف بوده و این گلایه مردم را به وزیر کشور و آقای مخبر معاون اول رییس جمهور نیز منتقل کرده‌ام.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران با اشاره به پیگیری‌های دو روز اخیر درباره تخصیص اعتبار به ساماندهی رودخانه پایین دست سد بردول، از قول وزیر نیرو برای گنجاندن اعتبارات ویژه برای این منظور در اعتبارات حمایتی سیل در هرمزگان خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی سفر کمیسیون عمران با همراهی وزیر نیرو و معاونان مربوطه وزارت نیرو به غرب هرمزگان و بخصوص مناطق آسیب دیده از سیل هستیم که طی هفته آینده انجام خواهد شد.