معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری:

اداره‌های هرمزگان ملزم به اجرای دورکاری کارمندان هستند

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به اجرای دورکاری کارمندان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به اجرای دورکاری کارمندان هستند.

به گزارش تیلا نیوز، نازنین شیبانی تزرجی با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص دورکاری کارمندان دولتی لازم اجراست و برهمین اساس اجرای این دستورالعمل‌ها به تمامی دستگاه‌های هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

وی بیان داشت: پروتکل‌های بهداشتی و مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا باید با دقت و جدیت کامل توسط دستگاه‌ها، اداره‌ها و سازمان‌ها رعایت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: به طور قطع بازدیدهای سرزده توسط بازرسان از اداره‌های استان برای نظارت بر اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا، افزایش می‌ یابد و با مدیران و کارمندان متخلف برخورد خواهدشد.

شیبانی تزرجی بر تداوم دورکاری کارکنان متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا در شهرستان‌های هرمزگان تاکید کرد و گفت: باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه‌های اجرایی خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه طبق جدیدترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، شهرستان‌های بندرعباس، میناب، جاسک، رودان، بندرخمیر و قشم در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: در این شهرستان‌ها حضور ۵۰ درصد کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری است و دوسوم کارمندان سایر اداره‌ها باید به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: در شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان با وضعیت نارنجی نیز یک سوم کارمندان دستگاه‌های خدمات رسان باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و در سایر اداره‌ها هم باید ۵۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

وی افزود: همچنین شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، سیریک و ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان‌ها کارمندان دستگاه‌های خدمات رسان ضروری به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر اداره‌ها، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری، فعالیت خواهندکرد.