ادای احترام کشاورز آرژانتینی به کاپیتان؛ تتوی ۱۲۴هکتاری مسی روی مزرعه ذرت+ عکس

کشاورز آرژانتینی برای تقدیر از قهرمانی تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با روشی منحصربه‌فرد به کاپیتان آلبی‌سلسته ادای احترام کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، یک کشاورز آرژانتینی برای ادای احترام به لیونل مسی، فوق ستاره‌ تیم ملی فوتبال این کشور که در جریان قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست، از روشی خاص و منحصربه‌فرد استفاده کرد!

این کشاورز که ماکیسیمیانو اسپینازه نام دارد، در مزرعه‌ای به مساحت ۱۲۴ هکتار در لوس کوندورِس در مرکز استان کوردوبا، با استفاده از الگوریتیمی خاص، تصویری عظیم‌الجثه از چهره مسی را با بذر در پهنه‌ای بزرگ به تصویر کشید!

اسپینازه که دیوانه فوتبال و تیم ملی کشورش است، یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات کشاورزی در آرژانتین بوده و سومین صادرکننده بزرگ ذرت در جهان محسوب می‌شود.

وی در گفت‌وگو با اسپورتس‌بایبل گفت: آنها حالا قهرمان جهان هستند و خوشحالم که می‌توانم با کاشت بذر این افتخار را به نمایش بگذارم.

کارلوس فاریچلی، مهندس کشاورزی که کدنویسی ماشین‌های کاشت بذر را برای به تصویر کشیدن چهره مسی روی زمین زراعی انجام داده هم درباره این ابتکار گفت: ایده کدنویسی ماشین‌های کاشت بذر را در سرم داشتم تا با آن به مسی ادای احترام کنم.

وی افزود: این ماشین‌آلات با استفاده از ابزار کدنویسی جغرافیایی، به خوبی می‌دانند که برای هر متر مربع چقدر بذر نیاز است تا در مکان‌های معینی کاشته شده و در نتیجه در بخش‌های مختلف صورت مسی، تضاد بین رنگ‌ها(کنتراست تصویر) ایجاد شود. بنابراین، وفتی این بذرها رشد کنند و یک تصویر هوایی از مزرعه گرفته شود، رنگ سبز در مقایسه با مناطقی که پوشش گیاهی کمتری دارد، پررنگ‌تر خواهد بود و این اثر هنری کشاورزی ایجاد می‌شود.