راه اندازی مرکز بزرگ واکسیناسیون کرونا در بندرعباس توسط ارتش

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهیده مدافع سلامت حکیمه شب روا واقع در سالن ورزشی ۷ تیر بندرعباس، به همت نیروهای مسلح راه اندازی شده و کار واکسینه کردن شهروندان را انجام می دهد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بیمارستان سیدالشهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و با مشارکت تمامی نیروهای مسلح از جمله منطقه یکم ندسا، سپاه امام سجاد، بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان خاتم الانبیاء ناجا، پدافند و نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش اقدام به راه اندازی یک مرکز بزرگ واکسیناسیون کرونا در سالن ورزشی ۷ تیر بندرعباس کرد.

به گفته دکتر علیرضا احسانی رئیس طب رزمی بیمارستان سیدالشهدای نداجا و مدیر مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهیده حکیمه شب روا در بندرعباس، این مرکز یکی از مراکز دایر شده در شهر بندرعباس بوده که بیش از سه هفته است با مشارکت نیروهای مسلح راه اندازی شده و به طور رایگان به صورت روزانه واکسیناسیون عمومی انجام می‌دهد.

وی افزود: روزانه حدود ۵۰۰ دوز واکسن در مرحله اول انجام می شود و تمامی این افراد پس از ۲۸ روز جهت واکسیناسیون دوز دوم به این مرکز مراجعه می کنند.

به گزارش فارس، نیروی دریایی سپاه نیز بیش از 3 هفته است بیمارستان صحرایی ویژه‌ای در محوطه بیمارستان شهید محمدی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی برپا کرده است و دیگر مراسم درمانی نیروهای مسلح در هرمزگان نیز نسبت به پذیرش بیماران کررونایی اقدام کرده و به یاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خدمت رسانی به مردم آمده‌اند.