از شماره‌گذاری اینترنتی تا تعویض پلاک در منزل برنامه پلیس برای ۱۴۰۱

ایرنا نوشت: رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی خودرو در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد، گفت: زیرساخت‌ها برای شماره‌گذاری در منزل نیز در حال آماده‌سازی است و سال آینده اجرا خواهد شد.

سردار سید کمال هادیانفر ناجا در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور و معاونان و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی خودرو در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد، گفت: زیر ساخت‌ها برای شماره‌گذاری درب منزل در حال آماده‌سازی است و سال آینده اجرا خواهد شد.

وی درباره پلاک سوم وسیله که مصوب قانون است و در سال ۱۴۰۰ به تصویب فرماندهی ناجا در آمده است، گفت: قانون پلاک سوم در سال آینده به اجرا درخواهد آمد.

هادیانفر با بیان اینکه سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک در سال آینده اجرا می شود ، افزود: ۳۰ دستگاه در این سامانه حضور دارند و با راه‌اندازی آن در طول پنج دقیقه‌ به تصادفات رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در سال آینده رسیدگی به اعتراضات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیاز به حضور نیست.

وی توسعه پهپادها را یکی دیگر از برنامه ها عنوان کرد و گفت: این کار در دستور کار پلیس قرار دارد و امیدواریم با توسعه پهپادها بتوانیم از آن ها برای اعمال جریمه و همچنین کنترل راه‌های فرعی استفاده کنیم.

هادیانفر قانون مداری، پرهیز از خطر آرامش در سفر را شعار پلیس راهور برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد و همچنین برابر پیش‌بینی‌ها افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی در سفرهای نوروزی را خواهیم داشت.