استاندار جدید هرمزگان مسائل و مشکلات مردم بشاگرد را بررسی کرد

استاندار جدید هرمزگان روز جمعه با اتفاق معاون هماهنگی اموزر عمرانی استانداری، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی استان به بشاگرد به عنوان اولین سفر شهرستانی رفت و مسائل ومشکلات این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، این سفر که از صبحگاه جمعه شروع شد ابتدا به رسم ادب به گلزار شهدای این شهر رفت و به شهیدان گلگون کفن گمنام آرمیده در بشاگرد با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد و پس شرکت در نشست شورای اداری به هنگام نماز هم درجمع مردم مردم نمازگزار حاضر شد.

پاسخگویی و پیگیری مشکلات بیش از ۵۰ نامه و درخواست مردمی، تجلیل از موکب داران اربعین حسینی و تلاشگران نیروی انتظامی در حاشیه آیین نماز جمعه، بازدید و بررسی مشکلات مربوط به آب و برق شهرک دستگرد درگاز، دیدار مردمی و بررسی مشکلات روستاهای کارگنجی، درشهر ، بشنو و شهر گوهران ، نشست صمیمی با جمعی از نمایندگان گروه های جهادی و مردم شهرستان بشاگرد در مسجد جامع سردشت و دستور برای استقرار کانکس در مدرسه شهید رضا دهقانی روستای دستگرد درگاز به اداره کل نوسازی از دیگر برنامه های وی بود.

بشاگرد با جمعیت بیش از ۵۰هزار نفر به مرکزیت شهر سردشت در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شمال شرق هرمزگان۳ بخش ، ۲شهر، ۶ دهستان و ۲۰۲ روستا و در سال ۸۷ از بخش به شهرستان ارتقای یافت همچنان یکی از مناطق محروم استان است.