استاندار مُسَندَم عمان: به دنبال گسترش روابط دو جانبه تجاری و گردشگری میان ایران و عمان هستیم

استاندار مُسَندَم در تشریح اهداف سفر هیات عمانی به هرمزگان گفت: به دنبال گسترش روابط دو جانبه تجاری و گردشگری میان ایران و عمان هستیم.

به گزارش تیلا نیوز، ابراهیم بن سعید البوسعیدی، استاندار مُسَندَم عمان در خصوص هدف سفر خود به بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس تصمیماتی که بین مسئولین رده بالا ایران و عمان صورت گرفته، هدف اساسی گسترش روابط و افزایش سطح مراودات تجاری و برقراری تردد بین استان هرمزگان و مسقط است.

وی افزود: در بخش دولتی نیز به دنبال این هستیم که امور را برای بخش خصوصی تسهیل و بخش‌های خصوصی را به یکدیگر نزدیک کنیم تا چنانچه برنامه ای برای سرمایه گذاری داشته باشند تصمیم گیرنده خودشان باشند.

استاندار مُسَندَم عمان ادامه داد: همچنین در این سفر نشستی با رئیس اتاق بازرگانی برگزار خواهیم کرد و در خصوص بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

ابراهیم بن سعید اذعان داشت: در زمینه گردشگری ظرفیت‌های استان مُسَندَم برای مسئولان استان هرمزگان تشریح شد و آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذار ایرانی وجود دارد.

وی استان هرمزگان را نیز از جمله استان‌های دارای ظرفیت ویژه در حوزه گردشگری و جزایر برشمرد و افزود: امیدواریم روابط بیشتری در حوزه تبادل تجربه و سرمایه گذاری در این زمینه نیز بین دو کشور با محوریت استان‌های هرمزگان و مُسَندَم شکل بگیرد