استاندار هرمزگان: شفافیت و قاطعیت دو ویژگی بارز رئیس کل جدید دادگستری هرمزگان است

استاندار هرمزگان گفت: شفافیت و قاطعیت دو ویژگی بارز رئیس کل جدید دادگستری هرمزگان است.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، مهدی دوستی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری هرمزگان که در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: عملکرد حوزه قضایی استان در مدت حضور رییس کل سابق دادگستری هرمزگان بسیار چشم‌گیر و در خور تحسین بوده است و مجموعه این اقدام ها باعث اعتماد دستگاه قضایی و استفاده از وی در مسوولیت حساس دیگری در مجموعه قضایی کشور شد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در دادگستری هرمزگان از جمله ارتقاء رتبه این مجموعه در زمینه کاهش ورودی پرونده، کاهش مانده و کاهش اطاله دادرسی، بی شک نه تنها بر مبنای آمار بلکه بر اساس پایش نظرات مردم، این مجموعه عملکرد موفقی داشته است.

استاندار هرمزگان همچنین مجتبی قهرمانی رییس کل جدید دادگستری هرمزگان را فردی با روحیه کار جهادی برشمرد و گفت: با توجه به شفافیت و قاطعیت مثال زدنی وی، نسبت به ارتقاء وضع موجود بسیار خوشبین هستم و امیدواریم ثمره تعامل دولت و دستگاه قضایی، ایجاد آرامش، آسایش و رفاه بیشتر برای مردم شریف و نجیب هرمزگان باشد.

استاندار هرمزگان در پایان این مراسم، با اهداء لوح سپاس از مجموعه تلاش های های صالحی در مدت تصدی مسوولیت رئیس کل دادگستری هرمزگان قدردانی کرد.