استاندار هرمزگان: مدیران کل دستگاه های اجرایی دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشند

به گزارش تیلا نیوز، استاندار هرمزگان با صدور بخشنامه ای به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان دستور داد: ملاقات و دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم در روزهای سه شنبه در راستای سیاست های دولت مردمی، برگزار شود.

مهدی دوستی روز دوشنبه در این بخشنامه آورده است: با توجه به اینکه برقراری ارتباط دو سویه بین دولتمردان و مردم، جزئی از حقوق متقابل بین آن هاست و بی تردید رسالت تمام دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی به مطالبات مردم است.

وی بیان داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی و به منظور تسهیل و سرعت بخشی در دریافت و پیگیری درخواست ها و مشکلات مردمی، همچنین جهت افزایش مسوولیت پذیری، اعتماد عمومی، سلامت اداری، صیانت از حقوق و جلب رضایت مندی مردم، برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردم، لغو تمامی ماموریت ها و نشست های غیرضروری در روزهای سه شنبه به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ارسال گزارش ملاقات های مردمی به اداره کل بازرسی استانداری، برنامه ریزی برای حضور در مرکز سامد استان به منظور ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم از طریق تلفن ۱۱۱ و بهره‌برداری از نقطه نظرها، پیشنهادهای و انتقادهای آنان، مورد انتظار است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین اداره کل بازرسی استانداری موظف است، به منظور بررسی نحوه برگزاری نشست‌ ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌ها انجام شود.

دوستی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری می باشد.

وی گفت: با توجه به ضرورت ارتباط دوسویه و مستمر مردم با مجموعه دولت، سامانه ارتباط مردم با دولت (۱۱۱)، شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۱۰۵۸۴، کد دستوری # ۱ * ۳۱۲۲ * ۶۶۵۵ * و سامانه پیامک ۵۰۰۰۵۹۹۶۹۹۶، آماده دریافت شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مردمی است.
همچنین امکان ارتباط مستقیم با استاندار هرمزگان، ارسال پیشنهادها و انتقادها، ثبت شکایت در سامانه وزارت کشور و استانداری ها و ارتباط مستقیم با رییس ستاد کرونا هرمزگان در پرتال اطلاع رسانی استانداری هرمزگان فراهم شده است.