استاندار هرمزگان: پرونده انتصابات معاونین استاندار و فرمانداران بسته شد+جزییات

استاندار هرمزگان گفت: پرونده انتصابات معاونین استاندار و فرمانداران بسته شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در اظهارنظری در جزیره قشم عنوان کرد: پرونده انتصابات چهار معاون استاندار و ۱۳ فرماندار استان با صدور احکام و یا ابقا تمام شده است و همچنین افراد مورد نظر را به عنوان مدیران کل دستگاه ها هم معرفی و در انتظار تصمیمات وزارتخانه و پایان فرایند تغییرات آن هستیم.

وی افزود: ۲۰ بخشدار نیز منصوب شده است و انتصاب و ابقای سایر بخشداران پرونده تغییرات حوزه وزارت کشور در استان تکمیل و بعد از تعطیلات پایان می یابد.

🔹کدام مسئولان در سمت‌شان ابقا شدند؟

با آنچه استاندار هرمزگان در عصر امروز درباره بسته شدن پرونده تغییرات در حوزه معاونان استانداری و فرمانداران گفته است، می‌توان نتیجه گرفت که رضا مدرس در پست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و میرهاشم خواستار در پست فرمانداری خمیر و مجید سلحشور در پست فرمانداری ویژه میناب ابقا شدند.

مابقی فرمانداران و معاونان استانداری هرمزگان تاکنون تغییر کرده‌اند.

روز ۵شنبه ۲۶ اسفندماه احسان کامرانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و محمد مُرودی نیز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس منصوب شدند.

اگر چه انتقاداتی به شیوه برگزاری مراسم تودیع علی رئوفی و معارفه احسان کامرانی در مهم‌ترین معاونت استانداری هرمزگان در صبح روز ۵شنبه که بدون حضور استاندار و صرفا با حضور مدیرکل دفتر استاندار و دیگر معاونان برگزار شد، وارد است اما بالاخره پرونده بلاتکلیفی معاونت‌های استانداری و فرمانداری‌ها پس از ۵ ماه و ۱۵ روز از انتصاب مهدی دوستی به عنوان استاندار هرمزگان بسته شد.