اطلاع رسانی جشنواره جوان برتر توسط فرمانداران انجام شود/ دهم بهمن آخرین موعد ثبت‌نام در جشنواره

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با اشاره به آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین خواستار اطلاع‌رسانی گسترده توسط فرمانداران شد.

به گزارش تیلا نیوز، حمید رضا زارعی در این رابطه عنوان کرد: ثبت نام شانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) با عنوان جشنواره جوانان برتر ایران زمین در هرمزگان به مناسبت هفته جوان در هرمزگان آغاز شده است.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: جوانان برتر استان در بازه سنی ۱۵الی ۳۵ساله در ۴محور با ۱۲موضوع می‌توانند جهت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط با برتری خود به کلیه ادارات ورزش و جوانان سراسر استان و یا به صورت برخط به سایت به آدرس javananhormozgan.ir مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: نفرات برتر جشنواره پس از بررسی آثار به دبیرخانه جشنواره و داوری توسط داوران انتخاب خواهد شد.

زارعی افزود: شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در هرمزگان در ۱۱ اسفندماه همزمان با هفته جوان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار و در این جشنواره از جوانان برتر استان تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی مناسبی در سراسر استان توسط فرمانداران به منظور شرکت جوانان استان در این جشنواره در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، گفت: جوانان برتر و علاقه مند هرمزگان می توانند تا دهم بهمن نسبت به ثبت اطلاعات خود جهت شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) اقدام کنند.