اعزام دومین فروند هواپیمای حامل مواد غذایی و آب معدنی برای زائران به عراق

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: دومین فروند هواپیمای حامل آب معدنی و غذا برای زائران اربعین به کشور عراق امروز انجام شده و این روند خدمت رسانی ادامه دارد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی بخش گفت: امروز با دو فروند هواپیمای ۷۴۷ از مبدا مشهد مقدس، آب معدنی و مواد غذایی به فرودگاه های بغداد ونجف ارسال و همکاران ما در مجموعه هلال احمر و ستاد عتبات و سفارت ایران در عراق مواد غذایی را در اختیار زائران قرار می‌دهند.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور با توجه به محدودیت‌هایی که در عراق برای زائران پیش آمد، با دستور معاون اول رییس جمهور و کمک‌های هلال احمر و سفارت ایران در عراق مقرر شد بخشی از نیازهای زائران توسط بخش هوایی به عراق منتقل شود.

او افزود: اولین پرواز امروز(شنبه) توسط شرکت هواپیمایی و با محموله آب معدنی، دارو و غذا به نجف پرواز داشته است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: بخش مجموعه هوافضای سپاه، نیروی هوایی ارتش و هلال احمر و هواپیمایی ساها نیز در جابجایی مواد غذایی با هدف افزایش سرعت ارائه خدمات در این امداد رسانی مشارکت دارند.

محمدی بخش یادآور شد: پروازها به صورت مستمر به عراق ادامه دارد، ضمن اینکه همه پروازهای مسافری که از مبدا فرودگاه امام(ره) به نجف و بغداد اعزام می‌شود، امکان ارسال مواد غذایی را دارند.