اعلام نتایج آزمون جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش در هفته اول اسفند

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع پایانی ویژه سری چهارم نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و افراد جامانده از سنوات قبل خبر داد و گفت: نتایج آزمون هفته نخست اسفند ماه از طریق سامانه مروارید اعلام می شود.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، ایوب ابراهیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این آزمون روز گذشته، ۲۹ بهمن ماه با حضور ۱۳ هزار و ۷۵۵ شرکت کننده به مدت ۹۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۳۰ صبح به صورت آنلاین برگزار شد.

وی افزود: سوالات آزمون در ۲۳ رشته مختلف در قالب دفترچه ­های مجزا، شامل ۴۰ سوال چهارگزینه ­ای و سوال ­های عملکردی سناریو محور طراحی شده بود.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون­ های جامع سنوات گذشته (از سال ۱۳۹۵) که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه ­ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده امروز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ابراهیمی همچنین اعلام کرد که نتایج آزمون هفته اول اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق سامانه مروارید اعلام خواهد شد، شرکت کنندگان در آزمون می‌توانند در زمان اعلام شده با ورود به این سامانه نتایج آزمون را دریافت کنند.