اعمال قانون ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون ۳۱۳ دستگاه خودرو در مبادی ورودی و خروجی در اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد مشوق اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش موج جدید بیماری مرگبار کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی، طرح ممنوعیت تردد و خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از مورخه ۲۴ مردادماه در استان اجرا شد.

وی افزود : در اجرای این طرح در۴۸ ساعت گذشته تعداد ۶۸۹ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس و همکاری دستگاههای مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۱۰۸ نفر نیروی انتظامی در ۹ نقطه از استان به کارگیری شدند تصریح کرد: به یک هزار و ۸۳۵ نفراز شهروندان و رانندگان توسط مأموران پلیس راه تذکر لسانی داده شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این طرح، ۴۴ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و ۲۶۹ دستگاه خودرو به مبلغ یک میلیون تومان توسط عوامل پلیس و دوربین های ثابت اعمال قانون شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که کلیه تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم از هموطنان خواست: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.