همزمان با سراسر کشور و در سی و هشتمین آئین پویش ره سلامت؛

افتتاح ۳ پروژه اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و در سی و هشتمین آئین پویش ره سلامت، ۳ پروژه اورژانس ۱۱۵ در استان هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستان استان به صورت به صورت مجازی افتتاح شد.

به گزارش تیلا نیوز، در راستای برنامه ششم توسعه و در جهت دسترسی عادلانه عامه مردم به خدمات بهینه بهداشتی و درمانی، ساختمان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مساحتی بالغ بر هزار و سیصد و هفتاد مترمربع در سه طبقه شامل قسمت های پشتیبانی، مرکز فرماندهی و عملیات، مرکز دیسپچ استان، ستاد هدایت با صرف هزینه ای بالغ با ۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان اورژانس کشور، طی دو سال احداث و به بهره برداری رسید.

در این آئین، پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ مقام بندرلنگه و پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ حاجی آباد نیز مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای احداث این دو پایگاه نیز هزینه ای بالغ بر۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سازمان اورژانس صرف شده است.