امدادرسانی به چهار مصدوم حادثه غرق شدگی در جزایر ناز

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین قاسمی صبح امروز (۲۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پیرو ارائه گزارشی مبنی بر غرق شدن چهار نفر در جزایر ناز در ساعت ۱۳:۵۲ دقیقه، بالافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای سوزای قشم به محل فوریت، اعزام شد. وی در تشریح این حادثه بیان کرد: در […]

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین قاسمی صبح امروز (۲۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پیرو ارائه گزارشی مبنی بر غرق شدن چهار نفر در جزایر ناز در ساعت ۱۳:۵۲ دقیقه، بالافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای سوزای قشم به محل فوریت، اعزام شد.

وی در تشریح این حادثه بیان کرد: در این حادثه چهار نفر از اعضاء یک خانواده که برای گذراندن تعطیلات به جزیره قشم سفر کرده بودن؛ بدون توجه به مواج بودن دریا، جهت شنا وارد دریا شده که متاسفانه، غرق می‌شوند، سه نفر از مصدومین آقای ۲۴، ۳۸ و ۱۷ ساله توسط افراد حاضر در محل، نجات یافته و تیم اعزامی اورژانس نیز مصدومین را بررسی و اقدامات درمانی اولیه را در محل برای آنها انجام می دهد. متاسفانه نفر چهارم که آقای ۱۷ ساله بود مفقود شده و جستجو برای یافتن وی ادامه دارد.

وی در پایان ضمن تقاضا از مسافران برای شنا در مناطق امن، عنوان کرد: در صورتی که با شنا در دریا آشنایی ندارید؛ از شنا خوددرای نموده و در صورت مواجهه با فرد غرق شده حتما با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید.