امیرعلی ناصری به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس منصوب شد

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، طی حکمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس را منصوب کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، محمد قویدل در آیین تکریم سید هادی حسینی و معارفه امیرعلی ناصری، به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس، مسئولیت را به مصداق امانتی دانست که از جانب خداوند به بندگانش عطا می شود و ما موظف هستیم به حکم پایبندی های اخلاقی و تعهد مذهبی، به دنبال تبدیل وضع مطلوب فعلی به وضعیت مطلوب تر باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، در خصوص انتصاب ناصری به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس اظهار کرد: با توجه به پیشینه این همکار پر تلاش و فضای کاملا منسجم و یکدل این حوزه، برای تداوم این همدلی با مشورت شاغلین این مجموعه، مدیر جدید انتخاب شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم برکات خداوند بدرقه راه تمام مسئولین در انجام مطلوب وظایفشان باشد و شاهد موفقیت های روز افزون در زمینه اجرای بهینه سند تحول بنیادین در استان باشیم.

گفتنی است؛ ناصری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس، تحقیقات آموزشی و سابقه خدمت در پست های سازمانی ازجمله: پنج سال تدریس، مدیریت اجرایی گروه‌های آموزشی، کارشناس آموزش راهنمایی ناحیه دو، کارشناس مسئول آموزش راهنمایی ناحیه دو، معاون آموزش عمومی ناحیه دو به مدت یک سال، معاون پژوهش و برنامه ریزی، از سال ۹۰ تا کنون را در کارنامه دارد.