رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد؛

انتخاب پژوهشگر برتر استان در سال ۱۴۰۰ و اعطای مدال علمی هرمزی

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از انتخاب پژوهشگر برتر استان در سال ۱۴۰۰ و اعطای مدال علمی هرمزی خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه تقدیر از پژوهشگران برتر استان و همچنین ترویج فرهنگ علم و فناوری بسیار ضروری است، گفت: انتخاب پژوهشگر برتر استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ در نیمه ی دوم اسفندماه به ابتکار دانشگاه پیام نور هرمزگان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دارندگان آثار فاخر علمی و پژوهشی می توانند رزومه علمی و مستندات پژوهشی خود را حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخه ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۰، به آدرس ایمیل info@pnuba.ac.ir جهت فرایند داوری، ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: نتایج این رویداد مهم ۲۲ اسفندماه اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در ۵ سال اخیر قابل قبول است و ملاک امتیاز دهی داوران می باشد، عنوان کرد: برای همه موارد ادعایی، ارسال مستندات بصورت فایل ضمیمه الزامی می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از داوری و انتخاب یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰جوایز ارزشمندی شامل یک قطعه نیم سکه بهار آزادی و مدال هرمزی، اعطاء می شود.

این مدال علمی که به نام منجم بزرگ هرمزگانی حسین بن موسی هرمزی نامگذاری شده است، از این به بعد هر سال در پایان اسفندماه به تاثیر گذارترین پژوهشگر استان اعطا می شود.