انتصاب دکتر میرزاده به عنوان سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی حکمی دکتر یحیی میرزاده را به عنوان " سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه " منصوب کرد.

به گزارش تیلا نیوز، غلامعلی جاودان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی حکمی دکتر یحیی میرزاده را به عنوان ” سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ” منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر یحیی میرزاده

سلام علیکم؛ با توجه به تجارب، تعهد و توانمندی­های جنابعالی، به موجب این ابلاغ به «سرپرستی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی» دانشگاه منصوب می­ گردید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و رعایت اصول قانون­مداری، عدالت­مندی، پاسخگویی، شایسته­ سالاری، تکریم همکاران و دانشجویان و بهره­ گیری از نظرات کارشناسی، نقد سازنده و استفاده از همۀ منابع و ظرفیت­ها، حرکت هدفمند و روان مجموعۀ دانشگاه به سوی اهداف عالی نظام سلامت و چشم ­انداز مورد انتظار در استان و اهداف دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور را تسهیل نمایید.

دکتر یحیی میرزاده پیش از این سوابق متعدد مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را بر عهده داشته که معاونت بهداشتی دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت استان، رئیس مراکز بهداشت بندرعباس و جاسک بخشی از این سوابق است.