مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد؛

انجام ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا

سامانه پادا برای ثبت نام، دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان به صورت آنلاین و غیر حضوری راه اندازی شده است. دانش آموزان برای ورود به این سامانه به رمز عبور و نام کاربری نیاز دارند که این اطلاعات باید از مدرسه دریافت شود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir صورت می گیرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، محمود حبیبی در این خصوص افزود: والدین می توانند برای ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت نوآموزان به سامانه ثبت نام مدارس پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه و ثبت نام فرزند خود را تکمیل کنند.

به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش فعالیت‌های مجازی، سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) را برای انجام ثبت نام و دریافت کارنامه دانش آموزان (به جز کلاس اولی ها) راه اندازی کرده است.

فعالیت این سامانه که به تازگی راه‌اندازی شده است، از دهم خرداد ماه آغاز شد. سامانه پادا برای ثبت نام، دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان به صورت آنلاین و غیر حضوری راه اندازی شده است. دانش آموزان برای ورود به این سامانه به رمز عبور و نام کاربری نیاز دارند که این اطلاعات باید از مدرسه دریافت شود.

اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه “پادا” به نشانی www.pada.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند. بر این اساس خانواده ها می‌توانند مدارک مورد نیاز ثبت نام دانش آموزان را در این سامانه بارگذاری کنند و دیگر در شرایط شیوع ویروس کرونا نیاز به حضور خانواده‌ها در مدارس نیست.