بازدید رییس قوه قضاییه از مجتمع بندری شهید رجایی

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه صبح پنجشنبه از مجتمع بندری و گمرکات شهید رجایی به عنوان شاهراه حیاتی و اقتصادی کشور بازدید کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، قرار است رییس عدلیه امروز در دومین گام ساماندهی اموال تملیکی از انبارهای این سازمان در استان هرمزگان بازدید و دستورهای لازم برای اموال توقیفی دراین انبارها را صادر کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه چهارشنبه شب در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد بندرعباس شد.

با توجه به ابلاغ دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر حذف تشریفات و هزینه‌های زائد و لزوم اجرای یکپارچه و دقیق آن در قوه قضاییه و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سفر امروز رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان نیز همانند سفر چندی پیش وی به استان اصفهان، بدون تشریفات مرسوم صورت گرفت.

اتخاذ رویکرد مساله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌ها موجود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسوولیت‌های دستگاه قضا به ویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه است، نقطه کانونی اقدامات، برنامه‌ها و سفرهای رئیس قوه قضاییه در دور جدید محسوب می‌شود.