بازدید معاون اول رئیس‌جمهور از بندر شهید رجایی بندرعباس

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به هرمزگان در صدر هیاتی از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری موج، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور که صبح امروز در صدر هیاتی به هرمزگان سفر کرده است، بعد از انجام برنامه‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی در بشاگرد با حضور در  مجتمع بندری شهید رجایی از بخش‌های مختلف این بندر استراتژیک مخصوصا نحوه تخلیه و بارگیری گندم و کالاهای اساسی بازدید بعمل آورد.

معاون اول رئیس‌جمهور معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه این بازدید با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به توسعه بشاگرد اظهارداشت: بخش عمده‌ای از قول و قرارها و مصوباتی که دولت در رابطه با بشاگرد داشته عملیاتی شده و بخشی هم که تاکنون اجرایی نشده است تاپایان سال با تامین اعتبارات عملیاتی خواهند شد.

وی با تاکید بر بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بشاگرد بایستی توسط بشاگردی‌ها ساخته شود، گفت: استعداد خروج بشاگرد از محرومیت وجود دارد و برای تسریع در این مهم امروز تصمیماتی گرفته شد.

مخبر همچنین با اشاره به بازدید از بندرشهید رجایی، افزود: ظرفیت بندر شهید رجایی ظرفیت بسیار بالایی است اما آن را  کافی نمی‌دانیم و در تلاش هستیم که این بندر توسعه جدی پیدا کند‌‌ و برای رسیدن به این مهم  موقعیت استثنایی ترانزیتی کشور و مسیرهای ترانزینی که از کشورهای CIS و روسیه درحال باز شدن است راهگشا خواهد بود.

معاون اول رئیس‌جمهور در رابطه با بخش‌نامه جدید دولت مبنی بر الزام تمام وزرا و مدیران به دیدارهای مردمی، عنوان‌کرد: رئیس جمهور اصرار دارند که ارتباط مسؤولان با مردم به طور ویژه تقویت شود و خودشان نیز التزام ویژه‌ای به این مسئله دارند، از این رو اعتقاد داریم که به هیچ وجه در اتاق‌های دربسته تشخیص مسائل ممکن نیست.