سرپرست اداره ورزش و جوانان فین خبر داد؛

باغ شهر فین میزبان مسابقات نهایی لیگ برتر والیبال و لیگ دسته اول فوتسال استان شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان فین از میزبانی این بخش جهت برگزاری مسابقات نهایی لیگ برتر والیبال استان و لیگ دسته اول فوتسال استان خبر داد.

آرش اسمعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تیلا نیوز اظهار داشت: با همکاری هیئت های والیبال و فوتبال استان و با توجه به ظرفیت بالای میزبانی مسابقات، از امروز میزبان بیش از ۲۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در رشته های والیبال و فوتسال با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در باغ شهر فین خواهیم بود.

وی شرایط مساعد آب هوایی منطقه و وجود زیرساخت های مناسب و تعامل خوب با دستگاههای اجرایی را از دلایل این میزبانی عنوان کرد و افزود: در سال های گذشته نیز با همکاری دستگاههای اجرایی، هیئت های ورزشی بخش و استان، شورای اسلامی، شهرداری و همراهی کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش، رویدادهای مهمی را از جمله همایش بزرگ پیاده روی (پخش زنده از شبکه ۳ سیما)، برگزاری مسابقات هندبال بانوان استان با حضور ۱۰ تیم، کانوپولو چهار جانبه با حضور استان های یزد، کرمان و فارس، برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال مدارس و باشگاهی استان، بدمینتون و همچنین برگزاری بازی های بومی، محلی و روستایی را میزبانی کرده ایم.

اسمعیلی، شناسایی استعدادها، معرفی ظرفیت های گردشگری بخش و تبادل فرهنگ های مختلف سایر نقاط استان را از دیگر اهداف این میزبانی ها عنوان و تصریح کرد: درنظر داریم با تعامل سازنده با هیئت های ورزشی شهرستان و استان، توسعه و جذب توریسم ورزشی را در منطقه گسترش دهیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فین از روند روبه رشد توسعه فضاهای ورزشی در سطح روستاهای بخش از دورترین نقطه تا نزدیک ترین روستا در سال‌های اخیر با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، همراهی نمایندگان مردم در مجلس و همچنین نگاه مثبت بخشداران سابق و فعلی و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی بخش خبر داد و اظهار امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت عالی ورزش استان مهم ترین دغدغه و خواسته به حق جوانان در شهر فین که بعد از حدود دو دهه چشم انتظار احداث زمین چمن هستند با توزیع متوازن و عادلانه منابع، برطرف شود.

آرش اسمعیلی همچنین خواستار توجه به زیر ساخت های ورزشی در دهستان گهره با توجه به دارا بودن روستاهایی با جمعیت جوان به عنوان پیشانی ورودی شهرستان بندرعباس شد و افزود: سالن ورزشی روستای رضوان نیز در آینده ای نزدیک با مشخص شدن پیمانکار، تکمیل‌ و جهت استفاده جوانان مستعد بزرگترین روستای استان، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است: مسابقات نهایی والیبال لیگ برتر استان با حضور چهار تیم به مدت ۲ روز و دور برگشت مسابقات فوتسال دسته اول استان نیز با حضور ۶ تیم به مدت پنج روز، از امروز در سالن های ورزشی زنده یاد ذاکری در مجموعه خلیج فارس و فجر محله مارم فین، برگزار خواهد شد.