فرماندار حاجی آباد در بازدید از روند احداث شهرک صنعتی دولومیت سرچاهان؛

با بهره برداری کامل «شهرک صنعتی سرچاهان» حدود ۳ هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد

با حمایت و پشتیبانی دولت، چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در سطح شهرستان در حال اجرا بوده که با بهره برداری از آنها، وضعیت اقتصاد و اشتغال در این شهرستان متحول خواهد شد.

فرماندار حاجی آباد به همراه بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از روند احداث شهرک صنعتی دولومیت سرچاهان بازدید و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

به گزارش تیلا نیوز، حمید جهانگیری طی بازدید از بخش های مختلف این شهرک اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی این شهرک صنعتی، و با توجه به وعده های سرمایه گذار، انتظار می رود به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان حاجی آباد، یکی از اهداف مهم راه اندازی این شهرک، توسعه و آبادانی منطقه، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و افزود: با توجه به قول مساعد سرمایه گذار، مقرر شده با افتتاح این شهرک صنعتی حدود ۳ هزار نفر در چندین فاز به صورت مستقیم و غیر مستقیم از نیروهای شهرستان در این شهرک مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به رفع موانع واحد های تولیدی در سطح شهرستان تصریح کرد: فعال کردن واحد‌های تولیدی با رفع موانع آنها، قطعا امکان پذیر است که البته در همین بازدید، مشکلات این شهرک صنعتی بزرگ، مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت.

جهانگیری در ادامه گفت: با حمایت و پشتیبانی دولت، چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در سطح شهرستان در حال اجرا بوده که با بهره برداری از آنها، وضعیت اقتصاد و اشتغال در این شهرستان متحول خواهد شد.