سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

برای ثبت نام در سامانه واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال صبور باشید

خواهشمندیم در ثبت‌نام عجله نداشته باشند و بدلیل ترافیک سامانه، ثبت نام را به روزهای آتی موکول کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن پوزش بدلیل اختلال ایجاد شده در سامانه ثبت نام افراد بالای ۶۰ سال از مردم خواست که روند ثبت نام را با صبر و حوصله بیشتری پیگیری و در صورت ترافیک در سامانه، ثبت نام را به روزهای آینده موکول کنند.

به گزارش تیلا نیوز، دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص افزود: به دلیل افزایش ناگهانی ثبت نام در سیستم استعلام هویت از طرف سازمان مرکزی، سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دچار اختلال و کندی روند ثبت نام شده است که در حال حاضر مسئولین فناوری اطلاعات با گسترده کردن ظرفیت سامانه و ارتقاء زیرساخت ها، سعی در رفع اشکال موجود در سامانه دارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: خواهشمندیم در ثبت‌نام عجله نداشته باشند و بدلیل ترافیک سامانه، ثبت نام را به روزهای آتی موکول کنند.

نوروزیان اضافه کرد: همچنین افراد زیر ۶۰ سال به هیچ عنوان جهت ثبت‌نام وارد سامانه نشوند زیرا به دلیل ترافیک نابجا باعث ایجاد اختلال در استعلام هویت و کندی روند ثبت نام در سامانه خواهند شد و همچنین در نهایت با توجه به اینکه ثبت نام تنها برای افراد واجد شرایط بالای ۶۰ سال خواهد بود درخواست آنها ثبت و انجام نمی‌شود.