برنامه عزاداری تاسوعا در بوستان غدیر بندرعباس لغو شد

رییس روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برنامه ای که تحت عنوان اجتماع بزرگ عزاداران تاسوعای حسینی قرار بود کنار پرچم بوستان غدیر بندرعباس برگزار شود ، لغو شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا ، دکتر فاطمه نوروزیان افزود:اطلاعیه دعوت مردم به این مراسم در فضای مجازی منتشر و مورد توجه رسانه ها واقع شده بود که پیگیری موضوع با فوریت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت فوق بحرانی کرونا در استان و شهرستان ، رایزنی های لازم با معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان انجام شد و با تدبیر استانداری و هماهنگی فرمانداری بندرعباس ، این برنامه برای سلامت شهروندان لغو شد.

دکتر نوروزیان خاطرنشان شد: در شرایط کنونی ، علما وبزرگان دینی وهمچنین مدیران اجرایی و بهداشتی ودرمانی بر حفظ جان مردم در برابر کرونا به عنوان یک اولویت اصلی تاکید دارند و لغو این برنامه نیز در راستای سیاست های ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا انجام شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار امیدواری کرد :با تکمیل واکسیناسیون عمومی وکنترل اساسی بیماری کرونا، مراسم عزاداری بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی سال آینده پرشکوه تر از همیشه برگزار گردد.