عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خبر داد:

بزودی اجرای باند دوم راه کهورستان-لار آغاز خواهد شد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از آغاز اجرای باند دوم راه کهورستان-لار خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در پی نارضایتی مردم از افزایش آمار تصادفات منجر به مرگ در جاده کهورستان-لار و طرح سوال بنده از وزیر راه و شهرسازی، اعتبار اجرای باند دوم پروژه جاده کهورستان-لار از طریق سازمان برنامه و بودجه و از محل ماده ۵۶ و تهاتر نفت نیز تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بزودی عملیات اجرای ۳۵ کیلومتری این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء نیز آغاز می شود، تصریح کرد: این مسیر از مسیرهای پرتردد جاده بندرعباس-لار-جهرم-شیراز بوده و یکی از مطالبات جدی مردم برای اجرای باند دوم بوده و امیدوارم با آغاز عملیات اجرایی آن نیز بتوانیم این خواسته به حق مردم را عملی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر کوتاه شدن مسیر یاد شده، سبب کاهش تصادفات و تلفات جاده ای خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش امام جمعه اهل سنت بندرعباس در مراسم خاکسپاری و تشییع شش نفر از جان باختگان حادثه رانندگی محور کهورستان – لار در گچین، با انتقاد از وضعیت این محور، بویژه حد فاصل گچین–کهورستان تا لار گفته بود: وضعیت بخشی از جاده بندرعباس به لار و شیراز به حدی ناایمن است که اگر شوماخر هم در آن رانندگی کند با مشکل مواجه می شود و نمی تواند ادامه مسیر دهد.