بنیاد برکت تا کنون ۹۰ مدرسه در هرمزگان ساخته است

منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان عنوان نمود در هرمزگان تاکنون از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد تعداد 90 مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ساخت شده است.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، منوچهر دانشمند صبح امروز اظهار داشت: تاکنون از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، 90 مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ساخته شده است.

وی افزود: مدرسه‌سازی بنیاد برکت، انقلابی در توسعه‌ عدالت آموزشی کشور ایجاد کرده است لذا در خصوص پروژه‌های مشارکتی مدرسه سازی بنیاد برکت در استان هرمزگان، تاکنون ۷۵ مدرسه در قالب ۴۳۹ کلاس درس به این‌ استان اهدا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: این بنیاد از سال ۹۰ تاکنون جهت نوسازی، توسعه و‌ تجهیز مدارس استان هرمزگان در قالب ۴۳۹ کلاس درس مبلغ ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

دانشمند عنوان کرد: حسب تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احداث فضای آموزشی در مناطق کمتر توسعه‌یافته و در پی دستور ریاست ستاد توسعه و‌ تجهیز مدارس در کشور و همچنین در هرمزگان در حال حاضر در سالجاری تعداد ۱۵ پروژه در قالب ۲۲ کلاس با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان مشارکت کرده است که در حال ساخت است.