رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان:

به اعتراضات انتخابات شوراهای هرمزگان رسیدگی می کنیم/بندرعباس در سالیان اخیر عقب مانده است

بندرعباس در سالیان اخیر عقب مانده است و باید با انتخاب شهرداری کاردان در مسیر کارآمد کردن شهرداری پیش رویم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: اکنون زمان برای رسیدگی به اعتراضات در انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود دارد و چه در سطح شورای شهر بندرعباس چه در سایر مناطق استان هرمزگان اعتراضاتی به دستمان رسیده است.

به گزارش تیلا نیوز، منصور آرامی در گفت و گو با ایسنا، با توجه به اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان، تصریح کرد: اکنون زمان برای رسیدگی به اعتراضات در انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود دارد و چه در سطح شورای شهر بندرعباس چه در سایر مناطق استان هرمزگان اعتراضاتی به دستمان رسیده است.

وی با بیان اینکه با اتمام فرصت دریافت اعتراضات رسیدگی به آن ها را آغاز می کنیم، اظهار کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس برای نخستین بار دستگاه های الکترونیکی نیز وظیفه اخذ رأی را برعهده داشتند که برای ساعاتی کوتاه مشکلاتی در تعدادی از صندوق ها بوجود آمد که در این مدت رأی گیری به صورت دستی انجام شد اما در کل انتخابات به شکل مطلوبی برگزار شد.

آرامی با اشاره به اینکه امروز پس از جمع بندی و شمارش کلی و نظارت ها نتیجه کلی شورای اسلامی شهر بندرعباس اعلام شد، افزود: تمامی تلاش هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه بود و امیدواریم در تحقق این امر موفق بوده باشیم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه عمران شهری و مبارزه با فساد باید سرلوحه اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس باشد، خاطرنشان کرد: بندرعباس در سالیان اخیر عقب مانده است و باید با انتخاب شهرداری کاردان در مسیر کارآمد کردن شهرداری پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و دست های پشت پرده باید در اولویت شورای اسلامی شهر بندرعباس باشد، اضافه کرد: با این شرایط می توان شهر بندرعباس را با برنامه ریزی دقیق و استفاده از نیروهای کاردان و متخصص و پاک دست در مسیر توسعه قرارداد.