معاون فرماندار بندرلنگه خبر داد؛

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه برپا می‌شود

معاون فرماندار بندرلنگه گفت: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۴۲ تختخواب برای بستری بیماران کرونایی در مرکز این شهرستان برپا می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز، مراد زرهی در گفت و گو ایرنا اظهار داشت: احداث این بیمارستان از روز یکشنبه در بندرلنگه آغاز و در مدت ۴۸ ساعت برای استفاده آماده می‌شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان برای یک ماه برپا می‌ماند و در صورت نیاز می‌توان مدت فعالیت ان را افزایش داد که امیدواریم با رعایت بیشتر دستورکارهای بهداشتی کرونا و کاهش ابتلا افراد نیاز به تمدید زمان برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی و پزشک مورد نیاز این بیمارستان صحرایی را بهداری منطقه پنجم ندسا تامین میکند، همچنین مقرر شد در خصوص پذیرش بیماران و همچنین امکانات و تجهیزات لازم برای استقرار این بیمارستان صحرایی، بیمارستان شهداء و برای نصب امکانات سرمایشی، فرمانداری بندرلنگه همکاری داشته باشند.

شهرستان بندرلنگه دارای جمعیتی افزون بر ۱۵۹ هزار و ۳۸۵ نفر است، شهر بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و بعد از بندر شهید رجایی و باهنر سومین بندر تجاری با پیشینه تاریخی بالا محسوب می شود.