بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برپا شد

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت افزون‌بر ۵۰ تخت بستری امروز برای درمان بیماران کرونا با دستور فرمانده نیروی دریایی ندسا در شهر بندرعباس برپا شد.

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت افزون‌بر ۵۰ تخت بستری امروز برای درمان بیماران کرونا با دستور فرمانده نیروی دریایی ندسا در شهر بندرعباس برپا شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز چهارشنبه در آیین راه اندازی این بیمارستان صحرایی اظهار داشت: همزمان با شیوع موج پنجم ویروس کرونا دلتا و بروز مشکلاتی از این طریق برای هموطنان در جنوب کشور و لبیک به دستور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص احداث بیمارستان صحرایی با امکانات و تجهیزات کامل در شهر بندرعباس این بیمارستان برپا شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان صحرایی با ظرفیت بیش از ۵۰ تخت در محوطه بیمارستان شهید محمدی(ره) بندرعباس با توجه به شیوع ویروس کرونا دلتا در استان هرمزگان و استمرار وضعیت قرمز در این استان و نیاز مردم به دسترسی آسان به مراکز درمانی و بهداشتی، شب گذشته به محض ابلاغ فرماندهی کل سپاه و به درخواست ستاد ملی کرونا بر پا و آماده خدمات دهی شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌های وابسته به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال، جنوب و مرکز کشور آماده هستند و به‌ منظور انجام خدمات پزشکی به بیماران کرونایی، هم اکنون با اختصاص بخش‌هایی از بیمارستان های ندسا در مناطق وضعیت قرمز مشغول دادن خدمت درمانی به مراجعان هستند.

فرمانده ندسا بیان داشت: تصریح کرد: تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه را پس از تأکید و دستور فرمانده‌کل سپاه، با بسیج همه امکانات خود در حوزه سلامت به‌کار می‌گیریم تا یاری رسان هموطنان عزیز باشیم و تا رفع کامل مشکل‌های آنان تلاش می‌کنیم.

دریادار تنگسیری تاکید کرد: اینکه پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل نیروی دریایی سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه بیماران کرونایی در موج جدید آمادگی کامل و امیدواریم هرچه زودتر با لطف و عنایت خداوند و تلاش‌های مسئولین و متخصصین امر و البته همراهی مردم عزیز کشور برعایت اصول بهداشتی، بر این ویروس و مهمان ناخوانده نیز فائق بیاییم و سلامتی عمومی در جامعه گسترش یابد.