شهردار بندرعباس خبر داد؛

تا پایان سال جاری ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر بندرعباس افزوده می شود

شهردار بندرعباس گفت: افزود: درحال حاضر دو دستگاه اتوبوس از این ۲۴ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی شهر بندرعباس واگذار شده است، مابقی اتوبوس ها نیز تا پایان سال جاری به ناوگان افزوده می شود.

به گزارش تیلا نیوز، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس بر ضرورت و اهمیت توجه به مقوله حمل و نقل عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه، بهسازی و نوسازی شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه مدیریت شهری است و ایجاد زیرساخت های لازم به این موضوع نقش بسزایی در کاهش معضلات و مشکلات ترافیکی دارد.

وی گفت: به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، اضافه نمودن ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر بندرعباس در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با پیگیری و رایزنی‌ توانستیم ۸۰ درصد این مبلغ از دولت تخفیف بگیریم و سهم شهرداری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد باقی مانده پرداخت کردیم.

نوبانی افزود: در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس از این ۲۴ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی شهر بندرعباس واگذار شده است، مابقی اتوبوس ها نیز تا پایان سال جاری به ناوگان افزوده می شود.

شهردار بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با نوسازی و توسعه ناوگان و ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی، خدمات به بهترین نحو به شهروندان ارائه شود.