ترخیص دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک از بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : با دستور ویژه قضایی، دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه آنتی بیوتیک ترخیص و به صنایع داروسازی تحویل داده شد.

به گزارش تیلا نیوز، منصور خرمشکوه اظهار داشت : به فاصله ۱۰ روز پس از آزادسازی محموله نخست دومین محموله ۱۶ تنی آنتی بیوتیک از شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان ترخیص شد.

وی ادامه داد : با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات ویژه برای رفع موانع ترخیص محموله‌های موجود در دومین محموله موجود در بندر نیز ترخیص و به صنایع دارویی یاد شده ارسال شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت : با ورود دستگاه قضایی به موضوع ترخیص محموله‌های دارویی و در نتیجه عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا با ترخیص این میزان محموله دارویی، حدود شش میلیون واحد آنتی بیوتیک شامل ۱۵ محصول دارویی از جمله انواع کپسول، شربت، سوسپانسیون‌ها و …) بخش قابل توجهی از نیاز کشور به این اقلام دارویی برطرف خواهد شد.

یکم آذرماه سال جاری نیز با اقدام به موقع دستگاه قضایی ، نخستین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک موجود از بندر شهید رجایی جهت بارگیری و ارسال به صنایع و شرکت‌های تولید کننده دارو ترخیص شد.