تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان رسید

یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش‌های صدا و‌سیما با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاه و‌ مدیران شرکت‌های ‌‌پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایت مندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد.

به گزارش تیلا نیوز، مهدی شکری زاده مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: شرکت فولاد هرمزگان، همواره بر آن بوده است که با به کارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی های توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا، اهداف و برنامه های خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین نماید.

شکری زاده کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم بر شمرد و تأکید کرد: واحد فروش در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن، حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیازهای آن ها توجه کند.

شکری زاده تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمامی واحدهای شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، دریافت بازخوردها از مشتریان و نیازهای آتی آن ها را در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن ها در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرکت فولاد هرمزگان، نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است و در این ارتباط در سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی، شاخص ها و گردشکارهای عملیاتی مجدداً مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیندهای فروش، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آن ها، گام های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.