توزیع کانکس‌ در مدارس مناطق زلزله‌زده هرمزگان

توزیع کانکس‌ در مدارس مناطق زلزله‌زده هرمزگان مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام خبر تهیه کانکس برای مناطق زلزله زده گفت: سفارش ساخت و توزیع کانکس به ویژه برای مدارس روستاهای زلزله زده در دستور کار قرار دارد و به زودی بخشی از آن در بین مناطق توزیع می شود.

به گزارش تیلا نیوز، سعید سلیمانی ضمن سفر به استان هرمزگان و بازدید از نحوه اجرای مصوبات صادر شده در زلزله با مسئولین استانی و گروه‌های جهادی نیز دیدار کرد و گفت: مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله یکی از مأموریت اصلی این نهاد است و همه ظرفیت ها برای کمک به مردم بسیج شده است و هم اکنون درهرمزگان شبکه‌ای از رابطان جهادی وجود دارد که به ویژه در مواقع بحران در سطح شهرها، روستاها و محلات فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در هرمزگان نیز گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ۷۲ ساعته و هفتگی، اعزام تیم های پزشکی جهادی و استقرار کاروان سلامت با امکانات کامل پزشکی و خدمات دارویی رایگان اقدامات بنیاد احسان در هرمزگان در زلزله اخیر بوده است.

مدیر عامل بنیاد احسان با اعلام خبر تهیه کانکس برای مناطق زلزله زده نیز اظهار کرد: سفارش ساخت و توزیع کانکس به ویژه برای مدارس روستاهای زلزله زده در دستور کار قرار دارد و به زودی بخشی از آن در بین مناطق توزیع می شود.

وی تاکید کرد: حضور و حمایت بنیاد احسان از مردم هرمزگان تا پایان وضعیت فعلی و جبران خسارت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی‌است مدیرعامل و تیم‌های ارزیابی و امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از اولین ساعات زلزله هرمزگان در این استان حاضر بوده و مصوبات و اقدامات امدادی خود را آغاز کردند. این دومین سفر مدیرعامل این بنیاد در جهت بررسی و اجرای مصوبات بوده است.