توزیع ۶۳۶ میلیارد تومان بین دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: ۶۳۶ میلیارد تومان بین شهرداری ها و دهیاری های استان در سال گذشته توزیع شد.

به گزارش تیلا نیوز، شاکر رضا مریدی در جمع خبرنگاران، افزود: این مبلغ ارزش افزوده توزیع شده بین شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به سال قبلش، رشد ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: ۱۰۷ درصد درآمدهای مالیاتی در سال گذشته و ۱۰۰درصد هم در سه ماهه اول امسال در استان محقق شد که با تلاش همکاران مان در امور مالیاتی هرمزگان و دستگاه های نظارتی و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان این موفقیت ها را کسب کردیم.

مریدی با اشاره به اینکه توانستیم ۹۲ درصد درآمدهای استان رابین دستگاه های درآمدزا محقق کنیم که سهمیه مان ۸۲ درصد درنظرگرفته شده بود، خاطرنشان کرد: ۱۱۶درصد از درآمدهای استانی را در سال گذشته با رشد ۵۰ درصدی محقق کردیم و همچنین ۶۳۶میلیارد تومان بین شهرداری ها و دهیاری های استان در سال گذشته توزیع شد که رشد ۲۲درصدی را شاهد بودیم.

وی میزان استرداد به صادرکنندگان را در سال گذشته ۷۷۰ میلیارد تومان با رشد ۱۶۰ درصدی و کسب مقام اول در این حوزه را در کشور توسط هرمزگان دانست و عنوان کرد: در سه ماهه اول امسال نیز ۱۱۸ درصد رشد با ۱۱۱ درصد وصول درآمد در استان داشتیم.

مریدی در پایان با اشاره به اینکه در دوماهه اول امسال ۲۵۰ میلیارد تومان استرداد به صادرکنندگان با رشد ۳۱ درصدی داریم، بیان کرد: ۱۶۰میلیارد تومان بین شهرداری ها ودهیاری ها در سه ماهه اول سال توزیع شده است.