توصیه پلیس راه هرمزگان به رانندگان و مسافران نوروزی

رییس پلیس راه استان هرمزگان در ایام نوروز از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئن و حفظ فاصله طولی از بروز هرگونه حادثه جاده‌ای جلوگیری کنند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی نیکبخت گفت: آنچه برای پلیس مهم است، چیدمان مناسب خودرو‌ها در ورودی ها، خروجی‌ها و همچنین معابر حاشیه‌ای بوستان‌ها و تفرج گاه‌ها به منظور جلوگیری از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی و مشکل آفرین برای شهروندان است.

او با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان، میهمانان و مسافران نوروزی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه‌ای مشکل زا، مانند پارک دوبل و مورب و هرگونه بی احتیاطی در رانندگی، به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئن و حفظ فاصله طولی ازبروز هرگونه تصادف جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه هرمزگان همچنین از رانندگان خواست، پیش از آغاز رانندگی استراحت کامل داشته باشند و بیشتر از ۱۰ ساعت در شبانه‌روز رانندگی نکنند.

این مسئول انتظامی عنوان کرد:تمامی تیم‌های پلیس راه در ایام نوروز با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت نسبت به کنترل و برخورد با رانندگان متخلف در تمامی محور‌های استان اقدام می‌کنند و در برخورد با رانندگان حادثه ساز مجاز به کمترین مسامحه نخواهند بود.

رئیس پلیس راه هرمزگان با بیان این که سفر ایمن نیازمند همکاری رانندگان و همراهی آن‌ها با پلیس است، گفت: کارکنان و کارشناسان پلیس راه با آماده باش کامل و به منظور پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی در جاده‌های استان به دلیل تردد‌های بالا در ایام نوروز، بصورت شبانه روزی وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهند امری بدیهی و واضح است که رانندگان و مسافران هم مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفر و جاده‌های فرعی و اصلی استان با جدیت رعایت کنند.