تکذیب شایعه شیوع کرونای کودکان در بندرعباس

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس شیوع کرونا بین کارکنان را تکذیب کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس، رییس بیمارستان کودکان بندرعباس پس از پیگیری‌های ایرنا درباره یک فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی، شیوع کرونا بین کادر درمان، پرستاران و دیگر کارکنان این بیمارستان را تکذیب کرد.

عبدالمجید ناظمی گفت:در صورت مثبت شدن تست کرونا چه در بین پرسنل پشتیبانی و چه در بین کادر درمان، طبق پروتکل کشوری پنج روز قرنطینه می‌شوند و از حضور آنان در محل کار جلوگیری می‌شود.

وی گفت: در مجموع حدود ۱۲نفر از کادر درمان و پشتیبانی به کرونا مبتلا شدند که مقررات قرنطینه برای همه آن‌ها اجرا شد و حتی یک فرد مبتلا در محل کار حاضر نیست.

به گفته رییس بیمارستان کودکان بندرعباس : در بین بیماران نیز افرادی که مبتلا به کرونا باشند در بخش ویژه و جدا از دیگران بستری می‌شوند.

ناظمی گفت:البته درفصلی هستیم که بیماری تنفسی شایع است، اما هرکسی که عطسه و سرفه می‌کند الزاماً مبتلا به کرونا نیست.

وی درباره فایل منتشر شده در فضای نیز تصریح کرد: مطالب طرح شده که ابتدا برای یک نفر ارسال شده و پس از آن در گروه‌ها منتشر شده دقیق و درست نیست.

روز یکشنبه فایلی صوتی منسوب به یکی از پزشکان بیمارستان کودکان در فضای مجازی منتشر شد که در آن اوضاع بیمارستان “تراژیک ” توصیف شده بود.

در این فایل صوتی آمده بود که پرستاران بیمارستان علائم ابتلا به کرونا دارند که با وجود بیماری، به دلیل کمبود نیرو ناچار به حضور در محل کار هستند.