استقلال تهران ‌۳- نفت مسجدسلیمان یک

ثبت دهمین پیروزی برای استقلال با دبل قایدی/ آبی‌ها ۳۶ امتیازی شدند تیم فوتبال استقلال تهران مقابل حریف خود پیروز شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری برنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران به مصاف هم رفتند و نوزدهمین دیدار خود را در لیگ برتر برگزار کردند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری برنا، در این رقابت تیم استقلال با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا دهمین برد خود را جشن بگیرد و به امتیاز ۳۶ برسد. نفت هم در انتهای جدول یازده امتیازی باقی ماند.

استقلال بازی را بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه ۵ با ضربه پای راست آرش رضاوند دروازه نفت را باز کند. در دقیقه ۱۴ شوت سعید مهری را کرمانشاهی راهی کرنر کرد. ارسلان مطهری در دقیقه ۲۰ با عبور از دروازه نفت در آستانه بازکردن دروازه حریف قرار داشت اما مدافع زردپوش توپ او را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۴۴ ضربه سر محمد محبی توسط کرمانشاهی دور شد. در دقیقه ۴۵ شوت بازیکن نفت را رضایی راهی کرنر کرد. نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد.

با آغاز نیمه دوم سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان جوان استقلال جانشین علیرضا رضایی مصدوم شد. در دقیقه ۴۸ ضربه قایدی را کرمانشاهی دفع کرد. در دقیقه ۵۳ ضربه پیمان رنجبری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه ۵۵ مهدی قایدی با دروازه‌بان نفت تک به تک شد و توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند. در دقیقه ۵۸ شوت مطهری را کرمانشاهی دفع کرد. در دقیقه ۷۹ ضربه پای چپ بازیکن نفت به تیر افقی دروازه استقلال اصابت کرد. در دقیقه ۹۱ ضربه پای راست قایدی تبدیل به گل شد. در دقیقه ۹۳ بازیکن نفت گل اول را زد. در دقیقه ۹۶ قایدی پنالتی خود را از دست داد تا نتواند هت تریک کند و بازی با همان نتیجه سه بر یک به اتمام برسد.

تقابل رضا عنایتی، سرمربی نفت با تیم سابقش از نکات جالب بازی بود.