جاده های کرمانشاه لغزنده است

پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و بغل دستی از مهمترین نکاتی است که می تواند در کاهش سوانح تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران در اغلب نقاط استان، گفت: همین موضوع باعث لغزنده شدن جاده ها شده و لازم است رانندگان و مسافران نوروزی بیش از پیش احتیاط کنند.

سرهنگ “کیخسرو دستغیب” اظهار داشت: به رانندگانی که قصد سفر دارند توصیه می شود قبل از سفر با تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب از مهمترین مواردی است که در پیشگیری از تصادفات در جاده های لغزنده مؤثر می باشد.

دستعیب خاطرنشان کرد: رانندگان همچنین قبل از حرکت باید از سالم بودن برف پاکن ها، چراغ، سیستم ترمز و بخاری اطمینان حاصل کرده و سپس در جاده حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و بغل دستی از مهمترین نکاتی است که می تواند در کاهش سوانح تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در پایان از حضور ۷۵ تیم پلیس راه در جاده های استان به منظور کمک به مردم و مسافران نوروزی و همچنین برخورد با رانندگان متخلف خبر داد.