جانشین رئیس ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران: پل بسیج میناب تا اطلاع ثانوی مسدود شد/به رودخانه نزدیک نشوید

جانشین رئیس ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران هرمزگان گفت: پل بسیج میناب که ورودی های آن شب گذشته بر اساس طغیان سیلاب دچار آسیب دیدگی شده بود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش تیلا نیوز، رضا مدرس و اعضای ستاد مدیریت بحران که شب گذشته در مناطق سیل زده میناب حضور داشتند اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات ناشی از سیل انجام دادند.

وی با تاکید به توجه به هشدارهای ستاد پیشگیری و مدیریت بحران تصریح کرد: به دلیل خسارات ناشی از سیل روز گذشته به زیرساخت‌های ارتباطی و خطرآفرین بودن جاده‌ها، مردم از تردد غیر ضرور به روستاها خودداری کنند.

وی گفت: پل بسیج میناب شکسته و تخریب نشده است اما دستک‌های خاکی ورود به این پل دچار شستگی ناشی از سیلاب شده که در اسرع وقت نسبت به تعمیرات و اصلاح آن اقدام می‌شود.

مدرس خاطرنشان کرد: با توجه به امکان بروز حوادث در اثر شدت جریان آب، انتظار می‌رود مردم از نزدیکی به این رودخانه خودداری کنند.

وی ادامه داد: رهاسازی آب سد استقلال همچنان ادامه دارد و در صورت تداوم بارش‌ها در پایین دست سد، امکان افزایش شدت جریان آب و بروز خطر وجود دارد.

این مسئول بار دیگر تاکید کرد: به دلیل شدت جریان آب، ساکنان مناطق و روستاهای حوالی رودخانه میناب از نزدیک شدن به این منطقه پرهیز کنند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.